Copyright Reform



Lugesin läbi teine osa Rick Falkvinge ja Christian Engströmi raamatust, huvitav teema, sellest pole kunagi ei mõttelnud. Ma olen nõus põhi ideega, et varem oli parem, sest inimesed said jagada asjaga kooperida asjad ja ei mõtelda sellest, et on olemas mingi "Copyrights". Praegu nad kahjuks natuke kõik teistmoodi on selles raamatus on pakkutud teha 20 aastad "Copyrights", mulle tundub, et see on pisavalt investori ja omanikule. Oli huvitav kui palju praegu see asi on olemas ja leidsin, et tänapäevaks see on umbes 50 - 70 aastad ja pärast surma veel 50 aasta, kui see on tõsi, siis ma arvan et see on liiga palju põhimeliselt see on kogu meie elu. Tundub, et reformi teha on kasulik, sest infot see on kõige tähtsam asi meie maailmas. Minu arvan, et see "Copyrights" piidurdab meie maailma arendust. Ühesõnaga ootame muudutusi!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Mismoodi mõjutab vabade litsentside juures (copyleft) litsentsivalikut?

Plusses and Minuses of usability of the Internet